De laatste Stop van onze huwelijksreis: Seattle

Vandaag ben ik u verslag van de laatste Stop van onze huwelijksreis: Seattle. Nogmaals, voor uw oriëntatie: We vlogen van Hamburg naar Frankfurt. Van Frankfurt naar San Francisco, waar we brachten een paar dagen voordat we begonnen met onze reis over de Weg in het Yosemite national Park en vanaf daar terug naar de West kust naar LA. Van LA vlogen we naar Hawaii en heb een heerlijke week in Honolulu. Vanuit Honolulu vlogen we weer terug naar San Francisco, waar had ik eindelijk de gelegenheid, mij de yoga ruimte eenmaal om naar te kijken, ik had al gelezen over (de manier waarop dat was niet mogelijk):

Yoga Romm SFO Airport1

Yoga Romm SFO Airport2

Yoga Romm SFO Airport3

Na een zeer kort verblijf in SF, vlogen we rechtstreeks naar Seattle – de laatste Stop van onze reis. Voor de reis heb ik een weddenschap, dat onze Bagage, Vereist in het geval van alle, maar alleen kan worden verloren en het enige wat ik verloren op het einde van de reis, was mijn jas, ik vergeet bij de Landing in Frankfurt, domme manier, in een vliegtuig (en nooit). Op de heenweg vlogen we via Frankfurt naar San Francisco met de A380 – en dat alleen al was een geweldige Start van de huwelijksreis. Sommige hebben slechts één keer voor een kort Overzicht, omwille van mij.

Terug naar onze laatste Stop, Seattle: Hier brachten we twee nachten en hadden een hele dag om de stad te verkennen. De korte Stop in Seattle, in het bijzonder, mijn man was blij voor me, maar dit was meer een “goed, hier moeten we blijven nog twee nachten, want we vliegen vanaf Seattle terug naar Duitsland”. Mijn man was blij, in het bijzonder, daarom, naar Seattle, omdat we via Airbnb wanneer een ouder echtpaar woonde, hij was zeer sympathiek.

En mijn man had gelijk: De Stop in Seattle was mooi – niet alleen de stad heeft ons heel goed gevallen, maar ook onze gastheren Don en Sue waren ongelooflijk mooi. We waren echter, helaas, voor de tijd van hun laatste gasten, zoals de twee binnenkort te verplaatsen uit de buurt van Seattle.

Onze gastheren kregen we veel informatie en tips van onze dag in Seattle. De twee hebben zelfs een tafel gereserveerd bij uw favoriete restaurant. Het eten was er een zeer, zeer mooie afsluiting van onze reis. Maar daarover later meer. Op de dag waren we te voltooien, vond plaats in de middag, als we de stad verkend, een spel van de Seattle Seahawks. Dit was erg handig, want er was niemand in de stad op de weg.

Eerst gingen we naar de Pike Place Market, die is zeer goed bekend. De markt is gedeeltelijk overdekt en er zijn vele marktkramen, verse vis, bakkerij, restaurants en bloemen.

Pike Place Market Seattle

Pike Place Market Seattle5

Pike Place Market Seattle1

Pike Place Market Seattle4

Pike Place Market Seattle7

Pike Place Market Seattle6

Koud geperste sappen en Smoothies, er was in elke stad die we hebben bezocht in Seattle.

Pike Place Market Seattle3

Starbucks Pike Place Market Seattle

Starbucks was natuurlijk. Deze winkel is direct aan de overkant van de Pike Place Market. Deze tak moet iets bijzonders zijn, hebben we al gezien, het Logo en het feit dat de Winkel was erg vol. We vroegen ons af waarom mensen in de Rij voor een Kopje koffie, terwijl de andere winkels (en er zijn ook in Seattle heel, heel veel!) niet zo goed werden bezocht. Ik merkte bij het Schrijven van het artikel, wat is het bijzondere van deze winkel is: “Deze winkel op de hoek in Seattle ligt direct bij de ingang van het historische Pike Place Market, een plek vol geschiedenis en van groot belang voor Starbucks en Seattle. Ten slotte, in 1971 werd de eerste Starbucks opende haar poorten.” – Het zegt Dus op de officiële Starbucks pagina. Nou klasse, we moeten dat vroeg! 😉 Dus we dronken onze koffie in een heel gewone winkel twee straten verder.

Pike Place Market Seattle2

Seattle Harbour

De haven van Seattle

Ook de Space Needle, werd gebouwd voor de wereldtentoonstelling van 1962, we wilden bezoeken, maar omdat het weer zo slecht was, en hebben we niets kunnen zien, we verwierp dit Plan. Ook het eten, konden we er niet bij – als mijn man voorafgaand aan onze vakantie een tafel voor ons in het ronddraaiende Restaurant wilde het boek was al geboekt, alles. Zo, hebben we gekeken naar hier zijn alleen de omgeving:

Seattle1

In de avond aten we in het Zoute, waar Don en Sue ons een tafel had gereserveerd. We konden niet komen op een betere tijd! In de drie weken van onze reis, we waren herhaaldelijk gevraagd waar we vandaan komen en wat we doen. We hebben altijd te horen dat de reis wordt onze huwelijksreis. Alleen zijn, dat is de reden waarom we krijgen heel vaak de tools – het Zoute is, bijvoorbeeld, de beste stoel in het Restaurant met een prachtig uitzicht over Seattle:

Seattle2

Niet alleen het uitzicht was prachtig, maar het eten was geweldig! Als je in Seattle, kan ik alleen maar aanraden om een Stop te maken bij Zout.

De volgende dag maakten we een wandeling door Lincoln Park, dan naar de luchthaven gegaan. Van Seattle, gingen we eerst naar Frankfurt en van daar terug naar Hamburg. Hier waren we vliegen over Canada:

Kanada

Ik denk niet dat ik moet benadrukken het nogmaals, maar deze reis was onze droom reis, waarvan ik denk dat het nog elke dag. En, hoewel we nu al 9 weken (dus zo gek!!!) weer in Hamburg. We willen in ieder geval zo snel mogelijk terug naar de verenigde staten! 🙂

Hier zijn alle berichten over onze reis zijn:

• Road trip door Californië en vakantie in Hawaii
  • Gezond leven en reizen: Goed Eten in Californië
  • Road trip door Californië, het bezoeken van een Amandel plantage {reclame}
  • Gezond leven en reizen: Goed Eten op Hawaii (O’ahu)