Zomer, zon en plezier: De 261 Women ‘ s Marathon in Palma de Mallorca

Als vier van de meest voortdurend actieve bloggers maken voor een lang weekend op de weg naar Mallorca voor de 261 Vrouwen de Marathon, dan kan dit alleen spannend en echt goed! Zo was het afgelopen weekend, heel eenvoudig: Go Girl!Run! aan het uitvoeren van de wereld voldoet aan de Runskills voldoet aan ETEN TREIN LIEFDE in Palma!

Al op de luchthaven in Hannover, realiseerde ik me hoe klein de wereld is, omdat Susi van Runskills vloog vrijwel manier met mij van het neder-saksische hoofdstad van Mallorca, en kwamen we al op de luchthaven. Na een ontspannen vlucht en een enigszins verwarrend met de bus via Palma kwamen we op zaterdag – een dag voordat het grote hardloopevenement in ons Hotel Melia Palas Atenea. Een grote, oudere, maar goed verzorgd Hotel met een fantastische ligging direct aan de haven van Palma, dicht bij de oude stad. Na een korte Verfrissende op onze kamers, we spraken uiteindelijk de twee andere bloggers. Mandy en Manu en haar vriend stonden te wachten bij het Zwembad op ons en we kunnen nauwelijks geloven dat ons geluk: pure zon, 25 graden warme lucht en heerlijk verfrissende water! Oh Ja, vanaf het voorjaar van Duitsland en kwamen we midden in de aangename zomerse hitte van Mallorca…

Foto: Mandy / Go Girl!Run!

Maar voor een lange tijd, we waren niet in staat om te ontspannen bij het Zwembad, het was meer actief. In Palma, in het historische stadhuis is een sympathieke gids stond ons op te wachten en liet ons een aantal interessante hoeken van de Mallorcaanse hoofdstad. Hoewel ik al meerdere malen bezocht op het eiland en ook de stad, er was veel om te ontdekken Nieuw voor mij. Bijzonder spannend vond ik de binnenplaatsen van de huizen, en waarschijnlijk de beste ijssalon in Palma. Met grommende magen, pikten we ons na onze start-up documenten en maakte de meeste van wat bloggers doen is gewoon liefde: 1001 Selfie! 🙂

thumb_IMG_0368_1024

thumb_IMG_0392_1024 DSCF8068 Foto: Susi / Runskills thumb_IMG_0400_1024 thumb_IMG_0391_1024 thumb_IMG_0480_1024 IMG_8007 Foto: Mandy / Go Girl!Run! thumb_IMG_0465_1024

In de avond gingen we naar Bon Lloc – een heel hip, veganistisch/ vegetarisch Restaurant in de oude stad, die ik had geproefd op mijn laatste Mallorca-bezoek in de herfst. Voor ons was het extra samen een speciaal Tapas menu, dat was door en door – ging typisch voor Spanje. Het was erg lekker, vooral de chocolade dessert! Susi en ik zijn nog steeds puzzelen vandaag, welke ingrediënten zijn gebruikt, omdat het iets was Heerlijk, we hebben allebei zelden gegeten. De enige vlieg in de zalf: rijk, Carbo-loading voor het rijden was niet onze fijn geselecteerde menu. De koolhydraten werd naast de overvloed aan groenten zijn een beetje te kort – maar ik weet van mijn eerste bezoek: de Bon Lloc kunt bieden ook heerlijke Pasta, en is zeker een etentje waard!

thumb_IMG_0482_1024

Op de grote Dag van de Race (zondag) moest opstaan liefde Susi vroeg op, want ze liep als Enige van onze groep, de halve marathon, die begon om 9 uur in de ochtend. Mandy, Manu en ik waren in staat om een beetje slapen, Ontbijten en weer naar het Start/finish gebied van de 261 Vrouwen wandel Marathon. Toen we aankwamen op ongeveer 11: 15 uur is er, de sfeer was zeer goed! Terwijl de halve marathon lopers binnen waren, met inbegrip van onze Susi vieren verdient te worden, waren de paar Marathon lopers in de middaghitte op de weg en de start voor de 10 Kilometer lopen was even gevuld. Er zijn veel mallorcans waren geweldig aan de binnenkant en een paar duitse lopers. Dienovereenkomstig, de sfeer was totaal anders dan ik had meegemaakt in de duitse wedstrijden tot nu toe. Hier was het nog opwarming van de aarde sprak luid lachte, nam foto ‘ s, terwijl een groep lieve kinderen, Oefeningen ons met een aantal pre-uitoefening te verslaan-zware Dance Tracks. En het was warm! De zon was wolkenloos en de heldere blauwe lucht en ik kijk uit naar de Start van het water stations langs de route. Toen was het eindelijk tijd om te gaan! Met Mandy, ik liep de eerste 5 km heel comfortabel. Ik had geen nieuwe beste tijd, of iets dergelijks, maar gewoon wilde genieten van de track en het Gevoel, omdat van de 261 Women ‘ s Marathon (10K) was mijn eerste run in een vreemd land!

thumb_IMG_0498_1024

thumb_IMG_0509_1024

thumb_IMG_0516_1024

thumb_IMG_0530_1024

thumb_IMG_0534_1024

Het klasse levering, dus heb ik besloten om in het water station na 5 km, mijn tempo gekleed en alleen meer om te draaien. Sinds ik liep compleet zonder een hartslagmeter, ik was te vertrouwen op het gevoel in mijn lichaam en dat was voor een verandering, een echt goede ervaring. Ik was net aan mijn Limiet, en ik had een grote strijd. Maar natuurlijk was ik ook blij, als ik aan het gejuich van de toeschouwers op een roze tapijt, een 1:06h levering aan de doelgroep. Onze reizen groep verzameld in de directe omgeving van de Kathedraal na enige tijd weer, en hebben we onze weg over de sinaasappels en zout gebak. Iedereen was super blij, want het was eigenlijk een #runhappy lopen voor mij. Zonder een termijn doel, volledig ontspannen, in een vakantie-instelling! Tijdens de race zelf, droeg ik als Ambassadeur van Brooks, door de manier, waarop outfit van de nieuwe lente/zomer collectie en de korte, luchtige korte Broek en de mint-kleurige tanktop is een goede keuze in de warmte! In het geval van mijn loopschoenen, ik zweer nog steeds stevig op Nieuw Evenwicht en dit Keer met het licht, neon-geel Vazee Tempo op de weg.

thumb_IMG_0547_1024

261 Women

thumb_IMG_0582_1024

Na de run hadden we tot in de avond nog genoeg tijd om te Ontspannen en we hebben genoten van de vakantie op de haven en later bij het zwembad van het hotel, voordat het weer in de avond in de oude stad van Palma voor het Diner. Deze Keer aten we in het Restaurant, de Cort, en er was een hele menu met meerdere gangen te Proberen. Mijn favoriete van deze avond was de paddenstoelenrisotto. Maar ook de spannende en grappige gesprekken met onze kleurrijke meisjes-groep lopen waren goddelijk! I love it, zo gelukkige mensen leven om elkaar te ontmoeten en tijd met hen doorbrengen. De tweede nacht na de 261 Vrouwen de Marathon, ik sliep gelukkig als een Baby…

thumb_IMG_0580_1024

thumb_IMG_0572_1024

Gelukkig waren we in staat om te slapen in deze Tijd, omdat ons programma ging om 11 UUR met een e-Bike Tour. Normaal gesproken, zou ik het e-Fietsen, hardlopen en Fitness-bloggers zijn een beetje in de war, echter in op de dag na de 261 Vrouwen de Marathon, dit was echt een geweldige luxe! Dus gingen we eerst naar het Museu Es Baluard in de oude stad, en opende voor ons de deuren voor het publiek, en, onder andere, het beste uitzicht op de kust van Palma de bot die ik ooit heb gezien. Na 1. Stop gingen we naar het Castell de Bellver en we bergop getest, zo snel als een e-Bike eigenlijk (!) was in staat om te maken. De uitzicht vanaf de top was ook fantastisch! Tot slot reden we naar een typisch Mallorcaans markt en werden getrakteerd op een Tapas-staat van de Pinchos en Tapas. Ik at een spaanse omelet met aardappel en Ei, geprobeerd voor de eerste Keer in mijn leven, sardines (niet helemaal mijn geval!) en genoten van de tomaat op het brood met olijfolie. Daarna was het terug naar het Hotel en even later reisden we in de richting van de luchthaven.

DSCF8106 Foto: Susi / Runskills

DSCF8096 Foto: Susi / Runskills

thumb_IMG_0645_1024

thumb_IMG_0627_1024

thumb_IMG_0646_1024

thumb_IMG_0643_1024

Voor een ding, we kunnen geloven dat al de waanzinnig mooie tijd samen met al voorbij was. En de 3 dagen als 1 week voordat het tot ons kwam voor een actieve vakantie, want in de korte tijd hebben we veel meegemaakt en gezien. Alles over de 261 Vrouwen de Marathon, die dit jaar voor de derde Keer ooit, ter ere van de eerste marathon loper Kathrine Switzer. Ik heb het gehouden op om voor mij persoonlijk is dat deze eerste run zal volgen in het buitenland is zeker meer! Het was gewoon te mooi en spannend! Liefde Manu in de voorkant van uw Blog te lopen in de wereld, in de Naam, is al indrukwekkend. En dus heb ik mezelf een aantal lopende evenement tips van haar en haar vriend….Het Gardameer, Madrid, Luxemburg, maar ook om te draaien in Scandinavië zou spreken mij erg aan. Ik ben enthousiast om te zien waar het neemt me! 🙂 En misschien reizen we samen weer in een geweldige, inspirerende groep. Ik mis Mallorca en de meisjes al!

Mijn reis naar Palma werd ondersteund door de Fundación Turismo Palma de Mallorca 365 en Reizen Bloggers United. Dank je wel voor de prachtige dagen in Mallorca!