Road trip door Californië en vakantie in Hawaii

Uw Liefde, in de Nieuwsbrief, ik kondigde het gisteren al: In de komende weken zal er een blog post over mijn huwelijksreis. Na onze bruiloft vorig jaar, het kerkelijk huwelijk volgde op het einde van September met een groot Feest. Vervolgens vlogen we voor drie weken op huwelijksreis. Nu zijn we weer een week geleden in Duitsland, en ook mentaal te komen dus langzaam terug naar huis.

We hebben de Malediven, die beschouwd worden ruim van tevoren, als we bedenken ons op onze huwelijksreis: Drie weken? Leuk, maar ook saai. Drie weken Road trip door de verenigde staten? Te vermoeiend. Daarom hebben we gekozen voor een mix van Road trip en strand vakantie (althans in theorie). We wilden rijden van de westkust van de Verenigde Staten, samen, was snel. Waar het zou moeten gaan na dat, er was een beetje moeilijker. Een keuze van het Caribisch gebied of Hawaii waren en we besloten om te gaan voor het laatste.

Als je moet uiterst geplaagd door Reislust, kan ik u adviseren nu om unclick! 😉 Het wordt gevolgd door een vloedgolf van beelden en ik moest Kiezen en bewerken van de foto ‘ s weer, met tranen in de ogen. Tranen van vreugde natuurlijk! Deze reis was zonder twijfel de mooiste reis van mijn leven tot nu toe! Wij hebben opgedaan, zoveel nieuwe indrukken, mooie plekken van de aarde (gezien in de foto ‘ s, helaas niet kan laten zien HOE mooi het eigenlijk was), dus de vele geweldige ervaringen en liefde mensen leren kennen. Ik ben nog steeds bezig om de indrukken van de afgelopen weken.

Vandaag laat ik je alleen foto ‘ s van de reis en het beschrijven van de stroom een beetje. Misschien een of het ander heeft te maken met een soortgelijke reis. Via Instagram, ik weet dat sommige lezers hebben, in feite, deze of een soortgelijke Route. In de komende weken, ik presenteer u, de individuele stations in meer detail en ook om te eten in Californië en Hawaï worden, zal er nog steeds berichten.

Onze stations in het Overzicht

Dag 1: San Francisco Dag 2 San Francisco Dag 3: San Francisco Dag 4: Livermore Dag 5: Mariposa (Yosemite National Park) Dag 6: Mariposa (Yosemite National Park) Dag 7: Mariposa (Yosemite National Park) Dag 8: Santa Cruz Dag 9: Pismo Beach-Dag 10: Santa Barbara Dag 11: Los Angeles Dag 12: Los Angeles Dag 13: Honolulu, Hawaii Dag 13: Honolulu, Hawaii Dag 14: Honolulu, Hawaii Dag 15: Honolulu, Hawaii Dag 16: Honolulu, Hawaii Dag 17: Honolulu, Hawaii Dag 18: Seattle Dag 19: Seattle De Dag 20: Seattle

San Francisco

Vanuit Hamburg, via Frankfurt, vlogen we naar San Francisco, waar we brachten de eerste drie dagen.

IMG_1098Fishermen ‘ s Wharf

IMG_1126Golden Gate Bridge

IMG_1237Uitzicht vanaf Sausalito naar San Francisco

Livermore, Mariposa en Yosemite national Park

Dan hebben we onze huurauto opgehaald en onze weg naar Livermore, waar we verbleven voor een nacht. Uit Livermore, reden we naar Mariposa. Dit was ons uitgangspunt voor het verkennen van een periode van drie dagen naar het Yosemite national Park.

IMG_1615Yosemite National Park

IMG_1400Onze Accommodatie

Half Moon Bay en in Santa Cruz

Van Mariposa, we hebben ons dan weer op weg naar de West coast. Over Half Moon Bay reden we Highway No. 1 naar beneden naar Santa Cruz, waar we verbleven in de nacht.

IMG_1764 IMG_2092

De route langs de kust is vele kilometers parallel aan de Stille oceaan, zodat je kon zien vanaf de auto van het krijgen van de mooie, adembenemende landschap. Ik had het geluk dat mijn man reed de hele route, dus ik was in staat om te genieten van de omgeving een beetje meer dan hij – en dat was niet voor hem, maar slecht, auto rijdt veel beter dan ik! 😉 We zijn ook gestopt, natuurlijk, om te Vragen altijd.

Gilroy en Pismo Beach

Vanuit Santa Cruz reden we de volgende dag naar Pismo Beach. We maakten een korte omweg naar Gilroy, een kleine stad, die ook wel wordt aangeduid als de “knoflook hoofdstad” van de wereld. En terecht – het was een geur alleen na knoflook wordt geteeld overal. In Carmel-by-the-Sea, we hebben dolfijnen gezien in het wild (een unieke ervaring!) en in Big Sur zee-olifanten (uniek!).

IMG_1863 IMG_1958

IMG_1984  IMG_1996

Santa Barbara

Van Pismo Beach reden we de volgende dag naar Santa Barbara. Tussen Pismo Beach en Santa Barbara, de baan was nog steeds erg leuk, echter de hele tijd langs de Stille oceaan.

Malibu, Santa Monica, Venice Beach, Los Angeles

Onze volgende bestemming is Santa Barbara naar Los Angeles. We Stops in Malibu, Santa Monica en Venice Beach , voordat we vertrokken naar onze accommodatie Beverly Hills (Ja, Beverly Hills 90210;–)). Van Venice Beach waren we helaas teleurgesteld, en ook LA is niet een stad waar we willen wonen.

IMG_2461De Hollywood Hills.

Hawaii (O’ahu)

Van Los Angeles, ging ik voor een week naar Hawaii. Hier wilden we nog een rest van de reis, maar natuurlijk was er ook zo veel te zien dat we nauwelijks op het strand. We woonden direct in Honolulu. Sinds we hadden maar een week de tijd hebben we besloten om het eiland hoppen en bleef gewoon op het “eiland” van O’ahu. Maar ik ben er zeker van dat wij terug zullen komen op een dag en het eiland hoppen in te halen op!

IMG_2533Onze Accommodatie

IMG_3354Ook in Hawaii we hadden een huurauto om flexibeler te zijn. Het openbaar vervoer heel goed, in de omgeving van onze accommodatie, maar helaas waren er geen bushalte.

1050Voor onze deur

IMG_2630Waikiki Beach

IMG_2857Hanauma Bay

IMG_3481Weergave van de Diamond Head

Seattle

Uit Hawaii gingen we met een korte stop in San Francisco voor twee nachten naar Seattle. De stad beviel ons zeer goed en we hadden een geweldige tijd!

Van Seattle, gingen we eerst naar Frankfurt en van daar terug naar Hamburg, de in de foto hieronder, we zijn net over Canada.

Misschien kunt u vertellen door de foto ‘ s, we hadden een onvergetelijke tijd in de Verenigde Staten. Zoals reeds hierboven is geschreven, ga ik je laten kennismaken met de individuele stations in de komende weken, nog dichter bij, nog meer dat ik nog niet laten zien in deze post! 🙂

EDIT: Hier vind je alle posts van onze reis:

• Road trip door Californië en vakantie in Hawaii
  • Gezond leven en reizen: Goed Eten in Californië
  • Road trip door Californië, het bezoeken van een Amandel plantage {reclame}
  • Gezond leven en reizen: Goed Eten op Hawaii (O’ahu)