Gezond leven en reizen: Goed Eten in Californië

Wat is de Route die we hebben op onze huwelijksreis, je kreeg je onlangs hier op de Blog te lezen en een andere (kleine) inzicht in onze reis heb ik je in mijn suiker-gratis Pumpkin Spice Latte recept. Ik heb al aangekondigd dat er nog meer berichten zullen volgen over onze reis. Vandaag laat ik je verschillende Restaurants, Cafés en voedsel winkels we hebben ontdekt dat er op onze Road trip door Californië en geprobeerd. In de komende dagen en weken zal ik je voorstellen aan de andere stations van onze reis, onder andere dingen, is er een post over het schoon voedsel Hawaii.

Vooraf sprak ik met verschillende mensen over hoe goed het is in de Verenigde Staten, en met name in Californië, zal het mogelijk zijn om een gezonde voeding eten. Eerste van alles, ik kan zeggen dat we niet alleen gegeten schoon. Al met al, het was in Californië, maar het is eenvoudig mogelijk om te eet een gezond dieet. In het Algemeen, de porties waren groter dan ons, maar we waren verbaasd dat hebben we nergens gezien een 1 Liter bekerglas met frisdrank of XXL-Hamburger – met wat we hadden verwacht. De prijs van het voedsel (gaan) is veel duurder dan ons, maar dit was natuurlijk ook de zeer arme Euro-Dollar wisselkoers werd gezien. Toch waren we vaak eten, maar kocht ook weer eten in de supermarkt en in onze accommodatie of op de mooiste plekjes in de natuur om te eten.

Sommige van de tips kwam door de manier van via Instagram, vroeg ik voor je tips! Nogmaals, veel dank voor dat! En nu aandacht – een vloed van beelden volgt, hoewel ik nog niet gefotografeerd in ver alles wat we hebben gegeten!

San Francisco

De Cheesecake Factory werd aanbevolen om mij via Instagram en we hebben bezocht op de reis meerdere malen. Niet alleen vanwege de goddelijke cheesecake in een schijnbaar oneindig aantal varianten (Gezouten Karamel is onze favoriet), maar ook omdat er een heerlijke en gezonde gerechten. Bijvoorbeeld, een Quinoa Hamburger die je hieronder ziet. In San Francisco hebben we een bezoek aan de winkel direct aan Union Square, Macy ‘ s.

San Francisco Cheesecake Factory 1

San Francisco Cheesecake Factory 2

Cheesecake Factory

San Francisco Cheesecake Factory 4

De Cheesecake Factory 8e Verdieping, Macy ‘ s 251 Geary St San Francisco, CA 94102

In China Town waren er veel klein fruit en groente winkels:

San Francisco China Town2

Ik heb altijd al wilde om te eten als een typisch Amerikaanse Diner. Lori ‘ s Diner, direct aan Union Square, het was toen. Een verdere vertakking van de jaren ‘ 50 Diners de Kade en op het vliegveld. Voor mij was het Florentijnse Eieren – gepocheerde eieren met spinazie en Hollandaise Saus. Niet erg gezond, maar het was heerlijk! 😉

Lori ‘ s Diner 500 Sutter St #708 San Francisco, CA 94102

San Francisco Loris Diner1

San Francisco Loris Diner2

San Francisco Loris Diner3

In Sausalito, ontdekten we de Napa Valley Burger Bedrijf. Mijn man wilde proberen de Burger (en Pale Ale ;-)) en dus aten we lunch in dit Restaurant. Ik was nauwelijks honger en aten alleen sußer krokante zoete aardappel frietjes, die waren erg lekker. Mij de Winkel herinnerd voornamelijk te wijten aan het feit dat ik graag op een bepaald punt ga naar de Napa Valley, waar mijn man is van mening dat gaan we wijn proeven op de Moezel! 😉

San Francisco Napa Valley Burger1

San Francisco Napa Valley Burger2

Napa Valley Burger Bedrijf 670 Bridgeway Sausalito, CA 94965

In San Francisco werd ik voor de eerste Keer bij Whole Foods – en het moet natuurlijk worden de laatste Tijd! Op onze reis hebben we doorkruisten heel vaak in de verschillende winkels in Californië en Hawaï, en veel van de boodschappen. Vooral nuttig was voor ons, namelijk, dat er veel voedsel geschikt voor Take-away. Zo waren er in elke Whole Foods store heeft een saladebar en andere items, of een Buffet, waar u kunt de dozen met de klaar-om-te-eten. Zal worden betaald op basis van het gewicht.

San Francisco Whole Foods

Whole Foods1

Whole Foods3

Whole Foods4

Whole Foods5

Whole Foods6

De selectie van biologische voedingsmiddelen bij Whole Foods is gewoon gigantisch. Heel eenvoudig, er is van alles, van fruit en groenten, noten en Superfoods om Snacks voor onze lange auto moer melk, noten boter… Maar ook bloemen, toiletartikelen, reizen, Huishoudelijke artikelen en Yoga Essentials bij Whole Foods. Enkele van de merken die ik al kende, want er is u hier, of omdat ik heb gezien dat ze op Amerikaanse Blogs of op Instagram. Het was voor mij voor het Reinigen van het Eten van het Paradijs en ook mijn man vond de Winkel elke keer dat je bezoek beter (op het einde, hij wilde zelfs voortdurend naar Whole Foods! ;-)). Ik was een beetje verdrietig over het feit dat ik de gelegenheid had om te koken met al het lekkere eten – de volgende Keer dan, maar hopelijk!

San Francisco Whole Foods Einkauf

Whole Foods2

Behalve Whole Foods (de grootste biologische supermarktketen in de wereld) er zijn natuurlijk vele andere biologische winkels, hoe de Natuurlijke voeding Stop in SF.

San Francisco Natural Food Store

Mariposa / Yosemite National Park

Toen we een bezoek aan het Yosemite national Park, we bleven gewoon buiten, in Mariposa. Vanaf daar nam de auto over een uur in het Park. Het Ontbijt kregen we van onze gastvrouw.

Mariposa Frühstück

In het Yosemite national Park, we hebben altijd met het eten. Bij het begin van onze werkelijke road trip, we gekocht bij Walmart een kleine koeltas waarin we hielden ons voedsel. Ijs voor de Koeling, er zijn in elke supermarkt en in de meeste Hotels. In Mariposa er zijn alleen een supermarkt, hebben we als erg duur voelde, en de selectie was niet bijzonder groot.

Yosemite Cliff Bar

We hadden vaak de Klif Bars, die in de VS veel goedkoper is dan hier (ongeveer 1$). Bovendien, er zijn een aantal rassen die ik nog niet ontdekt maar toch.

Na ons bezoek aan het nationale Park, we hadden de tijd aan onszelf ook naar Mariposa om naar te kijken een keer. De plaats is klein en je liep door in een korte periode van tijd. Op zoek naar iets om te Eten, we ontdekten het Hoge Land Health Foods & cafe, een kleine biologische supermarkt met een eigen Café.

Mariposa Health Store

Mariposa Health Store Essen

Hoge Land Health Foods & Café 5186 CA-49 Mariposa, CA 95338

Santa Cruz

In Santa Cruz hebben we gegeten in de Vergadering van de avond, een zeer trendy Restaurant, waar heerlijke, gezonde gerechten. Voor mij was er een Boerenkool salade, evenals data, pistachenoten, druiven en olijven. Zeer smakelijk, zelfs mijn man was jaloers op mijn salade!

Santa Cruz Assembly1

Santa Cruz Assembly2

Santa Cruz Assembly3Montage 1108 Pacific Ave, Santa Cruz, CA 95060

Direct tegenover de Mission Hill Creamery ligt, waar er heel, heel lekker ijsje.

Santa Cruz Mission Hill Creamery1

Santa Cruz Mission Hill Creamery2Mission Hill Creamery 1101 Pacific Avenue, Ste B Santa Cruz, CA 95060

Pismo Beach

In de avond in Pismo Beach aankwamen, bezochten we de lokale Whole Foods om ons diner. Het was allemaal weer heel erg lekker, alleen de kokosnoot water en het eigen merk was, helaas, niet eetbaar.

Pismo Beach Whole Foods

De volgende Ochtend gingen we voor een wandeling op het strand (helaas hadden we veel te weinig tijd voor zulke dingen en zou schema de volgende keer meer tijd te hebben voor de Road trip). Via Instagram, ik kreeg de tip om naar de Huwelijksreis Café – en wat gaat er op een bruiloft reis beter dan een bezoek aan de Huwelijksreis cafe?! Het Café is gelegen aan een Yoga-Studio en heeft zijn eigen charme.

Pismo Beach Honeymoon Cafe1

Pismo Beach Honeymoon Cafe2

Huwelijksreis café 999 Prijs St Pismo Beach, CA 93449

Santa Barbara

In Santa Barbara wilden we kijken naar het centrum van de stad, maar helaas was dit niet een puur geval. Het geluk was echter dat we bij toeval ontdekt Achtertuin Kommen – een kleine keten, zijn er ook weer in LA. Worden aangeboden, onder andere, Frühstückbowls, maar ook Smoothies, etc. de voedsel-en Smoothie waren erg lekker!

Santa Barbara Backyard Bowls

Achtertuin Kommen 331 Motor Weg van Santa Barbara, CA 93101

Naar ate nacht, zijn we dan, na een wandeling langs de Kade van Los Agaves, de beste Mexicaan in de stad (zegt Yelp – en we kunnen alleen maar bevestigen!).

Santa Barbara Los Agaves1

Santa Barbara Los Agaves2

Los Agaves Mexicaanse Restaurant 600 N Milpas St Santa Barbara, CA 93103

De volgende Ochtend hadden we Ontbijt in Santa Barbara, voordat we onze weg naar Malibu, Santa Monica en Los Angeles. Het ontbijt gaan we op Sambo ‘ s op het Strand, dat werd me aanbevolen. Met uitzicht op de oceaan en de Kade was er, voor mij, blueberry Pancakes en fruit.

Santa Barbara Sambos

Sambo ‘ s op het Strand 216 W Cabrillo Blvd Santa Barbara, CA 93101

Venetië

Koud geperste sappen zijn in de verenigde staten al enige tijd een grote Trend, en dit langzaam tot ons komt. Maan Sap in LA, en Venetië een van de meest beroemde winkels, die zijn voorzien van koud-geperste sappen. We reden op de weg van Santa Barbara via Santa Monica naar LA.

Los Angeles Moon Juice1

Los Angeles Moon Juice2

Maan Sap 507 Rose Ave Venetië, CA 90291

Later werd er Pizza op Gjelina, een trendy Restaurant waarvan de eigenaar heeft zelfs een kookboek gepubliceerd.

Los Angeles Gjelina

Gjelina 1429 Abbot Kinney Blvd Venetië, CA 90291

Los Angeles

In Los Angeles, we hadden Ontbijt op Joey ‘ s Café in West Hollywood. Hier is er een grote selectie van veganistisch Ontbijt gerechten.

Los Angeles Joeys

Joey ‘ s café 8301 Santa Monica Blvd, West Hollywood, CA 90069

Hebben Trader Joe ‘ s, zijn we erin geslaagd op de voorlaatste dag in Californië. In LA was het veel te warm – 40°C! en de stad hield van ons. Nadat we hadden gekeken naar de belangrijkste Hotspots (die ging vrij snel), we zijn afgekoeld ons bij de Starbucks (ik wil niet eens weten hoeveel geld we hebben op onze reis, van een totaal van bij Starbucks…). De dag was nog lang en dus besloten we te gaan in de middag in de van airconditioning voorziene cinema.

Los Angeles Starbucks

Los Angeles Health Food

Bovendien kwamen we tot deze Winkel – Gezond is sexy! 😉 En we ontdekten een Trader Joe ‘ s winkel rechts op de Walk of Fame en eindelijk de gelegenheid om te verkennen van de Winkel.

Los Angeles Trader Joes

Als we vlogen de volgende dag) naar Honolulu, we waren niet in staat om te winkelen maar, helaas, veel van. Uit het assortiment van de keten, die behoort tot de Aldi, ik was meer dan blij. En op hetzelfde moment een beetje verdrietig dat ik niet kon alles kopen en te gebruiken.

Los Angeles Trader Joes1

Naast een grote selectie van Oliën, er zijn zelfs kokosolie!

Los Angeles Trader Joes2

Daarnaast is er een oneindig aantal van gedroogde vruchten en gevriesdroogde vruchten…

Los Angeles Trader Joes3

…Noot boter…

Los Angeles Trader Joes4

…Superfoods zoals Chia en hennepzaad…

Los Angeles Trader Joes5

Los Angeles Trader Joes6

…veel noten…

Los Angeles Trader Joes7

…in oktober, naast vele pompoen producten…

Los Angeles Trader Joes8

…en natuurlijk boerenkool chips! Ik heb alleen wat van de pompoen die ik gekocht heb-producten en boerenkool chips. Toen gingen We naar Whole Foods te krijgen van ons een diner.

Los Angeles Whole Foods

Zo, ik hoop dat je kan nemen van de ene of de andere tip hebben of om in de stemming te verkennen California culinary! 🙂