Schoon Eten op vakantie: New York en San Francisco te Controleren

Een prachtige HELLO from San Francisco! Onze laatste nacht in onze geliefde Baai, stedentrips en ik mis nu Schrijven….waarschijnlijk het beste teken dat ik heb gevonden op de Baan waar ik van hou! 🙂 Daar heb ik bereikt in de laatste paar dagen, dus veel vragen over Facebook, Instagram en co., hoe ik leef op de Schone Eten in de vakantie, dus spreken in New York en San Francisco, geef ik meer om je in de Post van vandaag slechts een paar goede tips vers uit mijn geheugen, en u vertellen hoe maak ik Schoon het Eten op vakantie.

Schoon Eten is overal, zelfs op de weg!

Ten eerste, ik ben ervan overtuigd dat Clean Eating is zo goed gaat – in elke vakantie mogelijk! Elk land, elke stad en elke cultuur heeft zijn bijzondere kenmerken, en de meeste van de tijd die we kunnen maken uitstekend gebruik van.

Als ik vertrek voor een reis, dan ben ik al van bewust dat ben ik zeker niet ga thuis eten. Ik weet dat veel Schoon Eters maakt een zekere mate van angst – vooral als we het vers. Ik kan me nog herinneren dat mijn begin. Hoe verkrampt ik heb ooit voor het eerst door San Francisco en mijn geliefde liep met de constante Controle van de menu ‘ s in de waanzin…oh!

Vandaag, ik ben veel meer ontspannen, omdat mijn eten is niet hier, misschien niet zo schoon en bewust te zijn als u thuis, maar het is nog steeds vakantie en het 4 tot 6 weken in het jaar, zien we een weinig losser dan de door de manier, 46 tot en met 48 weken van het jaar. Dit is echter niet zeggen, dat we eten alleen hamburgers, Pizza en friet! Want dat is gewoon New York en San Francisco zijn culinaire aanbod echt fantastisch eten.

Diner: het ontdekken van de culinaire mogelijkheden van een stad!

Zodra ik een nieuwe stad zijn aangekomen, ik Apps zoals Trip Advisor voor goed Restaurant aanbevelingen. Dus ik ben in New York bijvoorbeeld, is een uitstekende Sushi op 2 Blokken verwijderd van waar we elkaar ontmoetten. Ook vond ik 4 jaar geleden op deze manier worden de Greens Restaurant in San Francisco. Indien u vindt dat iets Goed is, dan is een reservering van kracht in ieder geval. Alleen de echt goede Locaties zijn er niet spontaan een tabel….ook zijn ze vaak niet zo groot als de typische toeristische Locaties!

Afhankelijk van de lengte van uw verblijf, kunt u op deze manier voor twee, drie, vier, of meer mooie avonden. De rest van de avond kunt u besluiten spontaan. In New York en San Francisco, we hebben een aantal super aanbevolen Locaties.

clean-eating-im-urlaub-san-francisco

Mijn Restaurant-tips voor New York

• De Chester in het Meatpacking District: Grote ongewone salades en vele andere Vegetarische gerechten. Het is ook geweldig voor een Lunch in tussen!
  • Blauw Lint in de omgeving van Times square / Broadway: Fantastische Sushi menu en heerlijke salades! New York wet betaalbaar!
  • Victor ‘ s cafe 52nd Street: Cubaanse gerechten, veel vlees, maar ook als een vegetarisch of vis eter, vindt u het! Vooral groot is het Voorgerecht van het huis: zelfgemaakte bananen chips met Huisgemaakte Salsa! Een Droom!
  • John van Times Square: Goed Pizza eten in New York? Vervolgens gaat zeker naar John ‘ s! Ik moet bekennen, ik had het niet verwacht, maar hier zijn ze dienen volkoren pizzadeeg, huisgemaakte tomaten-Basilicum Saus en Pizza ‘ s zonder kaas op aanvraag. De andere ingrediënten kunnen worden geselecteerd op basis van een modulair systeem. Maar wees voorzichtig: De kleinste Pizza is genoeg voor 2 personen! En het is waanzinnig goed…yum!
  • Mijn Restaurant tips voor San Francisco

• Greens Restaurant direct aan de Baai: Mijn favoriete restaurant in San Francisco. Hier is alles in orde is. Het menu wisselt maandelijks en de gerechten zijn allemaal vegetarisch of zelfs veganistisch! Reserveren is een must.
  • Cheese Cake Factory in Union Square: yep, hier kunt u eten heerlijk schoon! Het menu is enorm en er zijn prima, het Eten van de gerechten. Ik had druiven, bijvoorbeeld, de anti-oxidant en een salade met Avocado, wijn, groene kool, broccoli, bosbessen, en gebakken zalm.
  • Olifant Sushi in Hyde Street: Ja, hier kan ik aanraden om een zoete Sushi. Zeer centraal gelegen, de Olifant Sushi, die vond ik ook op Trip Advisor.
  • Vis-Lokaal aan de Baai: Wie eet graag vis, kan Wharf in veel van de kleinere Restaurants van Fisherman ‘ s en omgeving op de “Vangst van de Dag” biedt. Wordt geserveerd, de vis hier is meestal met gemengde groenten – heerlijk en schoon!
  • Kleine Lokale rond de russische Hill: Als je met de kabelbaan in de richting van de Baai van reizen, je kan langs de Hyde Street, op veel kleine Lokale ontdekken, het aanbod, volgens Trip Advisor zeer goed eten (bijvoorbeeld de Zeven Hill). Hier werden we, helaas, maar volgende Keer zou ik kies er hier één.
  • clean-eating-im-urlaub-pizza

Ontbijt en Lunch in New York en San Francisco

Nu krijg je een aantal tips voor het avondeten en de lunch, maar natuurlijk vraag je jezelf af wat en waar ik heb gegeten in New York en San Francisco, in de ochtend en gedurende de dag.

Op sommige dagen, we begonnen in de ochtend met een typisch Ontbijt. Mijn man houdt van de Amerikaanse Ontbijt en we zijn natuurlijk ook in typische maaltijd zoals de Lori ‘ s Diner in San Francisco voor het Ontbijt. Ik besloot om te gaan er meestal voor een omelet (er zijn ook alleen met ei-wit in plaats van eigeel) met tomaten, champignons, en/of andere groenten. Het was altijd heerlijk en absoluut vullen! Misschien niet altijd de cleanste het Ontbijt bij uitstek, maar in plaats van Pannenkoeken en Worst is een goede keuze! 😉

Verder hebben we ook nog bezocht, heel vaak mijn absolute favoriete whole foods market, Whole Foods, en van daar rechtstreeks naar het Ontbijt (vers geperst sap, omelet, Havermout,…) of iets voor de dag genomen. Whole Foods is absoluut geweldig! Elk van deze whole foods markets is het hart van elk redelijkerwijs gezondheid-bewuste mensen die waarde hechten aan goed voedsel, het overslaan van een beat. Ik zeg niet tevergeefs zo vaak half serieus: “ik wil bewegen in bij Whole Foods.” Het is een echte Food Paradise, ik kon uren!

Dus als je een Whole Foods Market in uw vakantie in de verenigde staten in de nabije omgeving, kan er niets mis gaan. Hier vindt u alles wat goed en lekker: Groene Smoothies, gesneden fruit, energierepen, noten Mix, verse sappen, Snacks, schoon ijsthee en nog veel meer. Mijn tip voor tussen de Vers-Bar, waar hun heerlijke salades en kleine gerechten volgens uw Wensen en mee te nemen. In New York hebben we gekocht, bijvoorbeeld in de Whole Foods op Columbus Circle en daarna ging ik naar Central Park om te eten in de zon. Beter een Verpakt!

clean-eating-im-urlaub-new-york

Drinken in New York en San Francisco

Ook de kwestie van de drankjes kwam ik van een lezer, en ze is niet verkeerd. Persoonlijk vind ik de “schone” Drinken is het moeilijkste! Met name in Restaurants, vaak is er niet een normale, niet-koolzuurhoudend mineraalwater, zoals in Europa. U dient (gedeeltelijk gechloreerd leidingwater, gratis en hebben een grote kaart op ongezonde frisdranken van welke aard dan ook. bedankt, ik zal het doorgeven. Ik bestelde daarom vaak een appelsap (geen ijs) te Drinken. Soms was er ook het glas wijn voor het diner, of ik heb gewoon afgeleverd met een drankje. Niet zo leuk, maar het ging!

Op de heenweg hadden we kochten altijd mineraalwater zonder koolzuur of schoon ijsthee te Drinken. Mijn favoriet was de ongezoete Matcha ice tea “Matcha Liefde”, ik heb zowel bij Whole Foods, maar ook in de kleine super markten. Super lekker!

Wat vond ik erg aangenaam, was het enorme bereik van de “Biologische Koffie” in New York en San Francisco. Daarnaast zijn er, bijvoorbeeld bij Starbucks nu amandel melk aan de koffie als een Extra aanvraag! De 60 cent waard waren om mij, het cafe smaakt zo geweldig!

Dus je hebt nu een goed idee van hoe maak ik Schoon het Eten van vakantie voor mij. Zoals ik in het begin al zei, echter, Het is nog steeds vakantie!! Dus voor ons was er ook de typische, niet-schone (Vegetarische)Burger met friet in het Hard Rock Café of de Ben & Jerry ‘ s! En beide smaakte heerlijk! Voor mij niet, alles moet schoon. Ik verre van mij iets, maar genieten van de vrijstellingen, in het bijzonder, maar ook, natuurlijk, de heerlijke Schone Eten gerechten, New York en San Francisco. De Balans is cruciaal voor mij en mijn Schoon-Eten-verwend buik vóór mij in de vakantie al een goede richting die hij wil. 🙂