Playitas Resort – vakantie in het sport hotel op het eiland Fuerteventura

Al meer dan een week geleden dat ik terug van vakantie. De tijd verstreek veel te snel, net als vorige week dat ik mijn had om de resterende taken te herwerken. Dus ik vandaag gekomen om u te vertellen een beetje over mijn vakantie. Vrees niet, er is geen gedetailleerde reis verslag en meer foto ‘ s. De reden waarom ik u een beetje inzicht: we waren in een sport-hotel op het eiland Fuerteventura, en wanneer het past niet erg goed, “project: gezond”, dan weet ik niet! πŸ™‚

Las_Playitas2Fuerteventura is een sport die goed bekend en populair eiland. Dus de “Challenge Fuerteventura zal plaatsvinden, bijvoorbeeld, jaarlijks sinds 2011”, een Triatlon over de halve afstand (1,9 km Zwemmen, 90 km Fietsen en 21 km lopen). En ook surfers, mountainbikers en wielrenners om verbinding te maken met het eiland van vakantie en Training. Veel van hen stijgen in de Playitas Resort**** in het kleine vissersdorpje Las Playitas, in het Zuid-Oosten van het eiland, die is gelegen in een Baai. Want er zijn bijna oneindig veel mogelijkheden om te sporten. Van Zwemmen (er is een Olympisch Zwembad), Volleybal, Yoga, Spinning, Basketball, Tennis, Zumba, Pilates en aerobics, is er voor elk wat wils. Daarnaast is er een 18-holes Golfbaan en een mini-Golfbaan, de mogelijkheid van de weg, fietsen te huur, er zijn gemarkeerd lopen paden, en een 700 m2 grote fitnessruimte. En ook voor kinderen zijn er een verscheidenheid van het Aanbod. Dus, bijvoorbeeld, is regelmatig een kids Triathlon in plaats van de waanzin, als de kinderen getraind in een deel al. Het sportprogramma wordt wekelijks bijgewerkt. Naast het Resort is een Surf-, zeil-en duikscholen. De grote vakantie resort bestaat uit de voorzieningen Playitas Hotel, de Playitas Aparthotel en de Villas Playitas.

Las_Playitas1Playitas Hotel

Als u wilt inspiratie opdoen voor uw volgende vakantie of gewoon een paar vakantie foto ‘ s zien: hier gaan we!

Las_Playitas4De Golfbaan

Las_Playitas5De Bar met uitzicht op de zee πŸ™‚

Las_Playitas12

Las_Playitas13

Las_Playitas8

Ik heb de vakantie te besteden een beetje tijd alleen maar met mezelf. Dus was ik voor een wandeling van een paar keer alleen, genieten van de natuur en proberen volledig te leven in het Hier en Nu, een beetje Yoga op het strand en mediteert.

Las_Playitas9

Las_Playitas10

Las_Playitas11

Het enige nadeel was dat het strand is donker en er is geen wit Zand, maar dat wisten we natuurlijk. Helaas, dat betekende ook dat je niet kon tijdens de dag op het strand, want het Zand was veel te warm. Maar in het Zwembad was ook erg leuk, want we hadden een geweldig uitzicht over de zee en de bergen.

Las_Playitas3

Bij het Zwembad, wij hebben veel van onze tijd.Ik heb genoten van het lezen weer in vrede (die ik elke dag doen eigenlijk nooit) en genieten van de omgeving. Bijzonder belangrijk in dit verband: water en bescherming tegen de zon. Las_Playitas14

Las_Playitas15

Ontbijt met uitzicht op de oceaan en de bergen – een droom!

Las_Playitas16

Het Ontbijt was zo goed dat ik vooruit keek elke avond tot de volgende Ochtend! πŸ˜€ Vooral class vond ik, natuurlijk, dat er een heleboel Gezonde (maar genoeg ungesΓΌnderes). De selectie van fruit, groenten, granen, enz. was enorm. Er was zelfs soja en gluten-vrije producten. Ons Hoogtepunt in de graan-aardbeien werden gedroogd (ze waren zelfs gekristalliseerd, we hebben verplaatst tijdens de vakantie – ze smaken net hemelse)!

Echter, we hadden alleen Ontbijt geboekt en aten we in de avond, altijd ergens anders. In de Playitas Resort zelf zijn er naast het Buffet-Restaurant, twee Restaurants, een Spanjaard (we vinden het goed) en een italiaanse. Omdat we houden van spaans eten, maar we moesten natuurlijk ook een Spanjaard buiten het hotel complex. Op slechts een paar minuten lopen van het complex is te bereiken via het strand, in het vissersdorpje Las Playitas, waar er een paar andere Restaurants. Daar hadden we Tapas met inbegrip van onze favorieten: gerimpelde aardappelen en paprika ‘ s in een zout korst, gemarineerde paddenstoelen en voor de Heer, de verplichte spek omwikkelde data. Het eten was inderdaad heerlijk, maar een beetje te duur en we kwamen tot de conclusie dat de Tapas bij “onze” spaans in Hamburg zijn het bijna een beetje beter πŸ˜‰

Las_Playitas20

Las_Playitas22

Natuurlijk hebben we niet alleen gegeten in het Restaurant, maar ook winkelen in een normale supermarkt (en niet alleen in de veel te dure supermarkt in het vakantie-complex). Zo waren we bij de super Mercado “Hiperdino”, de keten kan bijna overal te vinden op de Canarische Eilanden – vaardigheden in het spaans zijn een pluspunt. Ik hou van de smaak van andere landen eten, ik weet het. Twee van mijn favorieten van deze vakantie: cactus jam en een soja-oranje-Drinken. Iets anders dan schoon, veel te lekker! πŸ™‚

Las_Playitas6

Las_Playitas17De meest beroemde van de atleten die verblijven in de Playitas Resort, en hebben getraind, zijn te vinden in de Hall of Fame:

Las_Playitas19

Las_Playitas18

Is mini-Golf spelen benauwd? Maakt niet uit, het is enorm leuk, vooral als men een schitterend uitzicht heeft op de zee en de bergen! πŸ™‚

Nadat we hebben genoten van een paar dagen in het prachtige uitzicht op de bergen, voor mijn vriend en mij die we nodig hebben om de bergen te beklimmen. Dus gingen we aan het einde van de verlaten, op weg naar de bergen. Het uitzicht van daarboven is mooi en het was ondanks de warmte van de moeizame om te wandelen.

Las_Playitas26

Las_Playitas23

Las_Playitas24

Al met al, we moesten Resort voor een heerlijke vakantie in het sport hotel Playitas. Wie weet, kunnen we komen zelfs weer… πŸ™‚

Een beetje vervelend was echter dat onze vlucht terug had drie uur vertraging en ook de Luchtvaartmaatschappij we vlogen, ik kan niet aan meer (SunExpress). We kregen spontaan en ik had te knijpen in de vakantie tussen twee datums, de ene was mijn derde weekend van Yoga leraar. Het was de bedoeling dat we moeten zaterdag, om land, om 3.00 UUR in Hannover. Dus we zouden in staat zijn geweest om comfortabel rijden terug naar Hamburg en ik kan op 2, 3 uur slapen, voordat het ging om 8.30 UUR doorgaan met de opleiding. Goed, de Rest kun je je voorstellen… We geland op het puntje van 6.00 UUR in Hannover, snel doorgereden naar Hamburg, waar maakte ik me op de weg naar EENHEID van Yoga. Tijd is gevouwen alles op de Minuut, maar het einde van de Vakantie zou zijn geweest een beetje meer stress-vrij. In de volgende post ik de rapporten van 3. Opleiding weekend! πŸ™‚